امیری: نباید داور را قضاوت کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید داور را با سوتی که علیه ما زده قضاوت کنیم.

امیری: نباید داور را قضاوت کنیم

به گزارش ، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر تراکتور تبریز گفت: بازی های پرسپولیس و تراکتور هیچ وقت راحت نیست. خدا را شکر امروز توانستیم این بازی حساس را ببریم و 3 امتیاز را کسب کنیم.

امیری درباره عملکرد داور در این دیدار گفت: این بازی برای داور سنگین بود و نمی توانیم بگوییم داور فقط به تیم ما کارت داد، زیرا به بازیکنان تراکتور هم اخطار داد. نباید داور را اینگونه قضاوت کنیم که به نفع تیم خاصی سوت زده است.

به عنوان بخش کوچکی از جامعه ورزشی کشور، اطمینان دارم بازیکنان هیچ یک از 2 تیم راضی به این کار ها نیستند و دوست دارند فضای محبت آمیز و صمیمی میان هواداران ایجاد شود.

امیری درباره مسائل اقتصادی پرسپولیس گفت: در حال حاضر در تمام کشور مشکل اقتصادی وجود دارد و ما آن را درک می کنیم. قطعا مسئولان باشگاه هم تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند به قراردادی که با بازیکنان بستند، پایبند باشند. ما هم به عنوان بازیکنان تلاش می کنیم تا هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و از ما انتظار دارند را شاد کنیم. امیدوارم مسائل اقتصادی هر چه زودتر برطرف شود، زیرا در این مقطع از لیگ حتی یک سوم از مبلغ قراردادمان را هم دریافت نکردیم.

او درباره ناراحتی یکی از بازیکنان پرسپولیس از جذب آنتونی استوکس و پیش پرداخت به این بازیکن، گفت: چنین اتفاقی نیفتاده و بازیکنان تیم ما هیچ وقت خودشان را در این مسائل دخیل نمی کنند و راجع به این اتفاقات اظهار نظر نمی کنند، زیرا فوتبال همین است و تمام تیم ها در این فکر هستند که خودشان را تقویت کنند.

هافبک پرسپولیس اضافه نمود : این فصل باید در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا رقابت کنیم و تمام تلاش باشگاه برطرف کردن مسائل است تا تیمی قدرتمند داشته باشیم. مسائل اقتصادی همیشه نظم تیم را به هم ریخته و امیدوارم در آینده این مسائل برطرف شود، زیرا بازیکنان هم تا یک جایی می توانند با وجود دغدغه های اقتصادی، تلاش کنند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33625

به "امیری: نباید داور را قضاوت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: نباید داور را قضاوت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید