اولین تصاویر منتشر شده از گران قیمت ترین و لاکچری ترین هتل دنیا

به گزارش مهسان بلاگ، انتشار اولین تصاویر از لاکچری ترین هتل دنیا

با حدود 1.6 میلیارد دلار هزینه، هتل 13 (The 13) در شهر ماکائو در جنوب چین که همه فازهای آن اواخر سال جاری افتتاح خواهند شد، عنوان گران قیمت ترین و لاکچری ترین هتل دنیا را به خود اختصاص داده است. تقریبا تمام مردم ماکائو منتظر هستند تا کار ساخت این هتل به سرانجام برسد تا بتوانند حداقل برای دقایقی در لابی آن چرخی بزنند! اخیرا تصاویری از داخل این هتل منحصر به فرد منتشر شده است، تصاویری که با دیدنشان چشمانتان به شکوه و جلال این هتل لوکس خیره خواهد شد! در ادامه این مطلب با خبرنگاران همراه شوید تا شما را به لاکچری ترین هتل دنیا در چین ببریم.

اولین تصاویر منتشر شده از گران قیمت ترین و لاکچری ترین هتل دنیا

احتمالا وقتی نام لاکچری ترین هتل جهان را می شونید، یاد بعضی از هتل های معروف کشور امارات از جمله هتل برج العرب می افتید. اما باور بکنید یا نه، یک هتل تازه تاسیس از جنوب چین، عنوان گران ترین هتل جهان را از کشور امارات گرفته است. شاید برایتان جالب باشد که وسایل داخل هر کدام از 200 اتاق هتل 13 ماکائو، حدود 7 میلیون دلار آمریکا قیمت دارند! همانند خود شهر ماکائو، که یکی از شهرهای بی نظیر کشور چین محسوب می گردد، هتل تازه تاسیس 13 آن نیز، به عنوان یکی از با شکوه ترین هتل های ساخته شده در جهان شناخته خواهد شد.

بر روی هتل 13 ماکائو، لقب دروازه ای به شکوه و جلال را گذاشته اند. پس از افتتاح هتل 13 در اواخر سال جاری (افتتاح هتل با تاخیر رو به رو شد)، عنوان لاکچری ترین هتل جهان به این هتل اهدا خواهد شد و مطمئنا استاندارهای جهانی هتل سازی دوباره باید باز بینی شوند!

داخل این هتل لوکس طوری طراحی شده است تا شبیه به کاخ های قرن هفدهمی فرانسه به نظر بیاید. هتل 13 از 200 سوئیت مجلل تشکیل شده که میانگین هزینه کرد برای هر یک از این اتاق ها حدود 7 میلیون دلار آمریکاست.

تمامی سوئیت های این هتل دارای سرویس 24 ساعته باتلر و همچنین آسانسور اختصاصی هستند که دربشان مستقیم داخل هر اتاق باز می گردد! کوچکترین واحد اقامتی این هتل که Villa du Comte نام دارد، حدود 700 متر مربع مساحت دارد. 31 سوئیت بزرگتر از این سوئیت در این هتل وجود دارند. بزرگترین سوئیت هتل 13 با نام the Villa de Stephen حدود 9000 متر مربع مساحت دارد! حتی اتاق های استاندارد و معمولی این هتل دارای سرویس 24 ساعته باتلر، آسانسور خصوصی، حمام رومی سنگ مرمری با ظرفیت 8 نفر، لوسترهای کریستال و .. هستند که هر کدام به سبک باروک فرانسوی با مرغوب ترین مصالح تزئین شده اند. تخت خواب های موجود در سوئیت های این هتل، همگی طلا کاری شده اند و سایه بانی از جنس ابریشم خالص دارند.

هرچه که تا به حال از ترانسفر فرودگاهی شنیده اید را دور بریزید! این هتل سبک مرزهای سبک سفر لاکچری را هم جابه جا نموده است. حدود 30 خودروی سفارشی قرمز رولز رویس و 2 خودروی سفارشی طلایی رنگ رولز رویس، وظیفه جابه جایی مسافران به خارج و داخل از هتل را بر عهده دارند! خودروهای طلایی رنگ رولز رویس فانتوم این هتل، گران قیمت ترین رولز رویس هایی هستند که تا به حال ساخته شده اند! ترانسفر میهمانان این هتل به هر جایی که بخواهند فقط به وسیله همین خودروی های فانتوم انجام می گردد.

در اینجا بهترین سر آشپزهای جهان، از با کیفیت ترین مواد غذایی جهان، خوشمزه ترین غذاهایی که تا به حال خورده اید را برای شما تهیه می نمایند! جالب است بدانید که اولین شعبه از رستوران معروف فرانسوی LAmbroisie در خارج از شهر پاریس، در لاکچری ترین هتل جهان ایجاد شده است. علاوه بر این، اولین مرکز خرید خصوصی جهان به نام LAtelier که برای ورود آن باید دعوتنامه داشته باشید هم در هتل 13 ماکائو ساخته شده است! در این مرکز خرید، گران قیمت ترین برند های طراحی لباس و جواهرات حضور دارند.

هزینه یک شب اقامت در هتل 13

گزارش شده است که یک شب اقامت در بزرگترین سوئیت هتل 13، حدود 100.000 دلار آمریکا خرج خواهد داشت!

کارکنان هتل 13

علاوه بر بنای با شکوه این هتل، خدماتی که در آن ارائه می شوند هم منحصر به فرد هستند. تمامی کارکنان این هتل، توسط مجرب ترین اساتید پاریسی و انگلیسی آموزش دیده و بالاترین مدارک هتل داری را دریافت نموده اند. حتی راننده های رولز رویس هتل هم ماه ها در کشور انگلستان آموزش دیده اند.

طرح ساخت لاکچری ترین هتل جهان در چین، توسط شرکت شرکت The 13 Holdings Ltd ارائه شده است. مدیر این شرکت بین المللی، یک میلیاردر چینی به نام Stephen Hung است که در کل جهان به خاطر شیوه زندگی شاهانه، ثروت و مجموعه های خودروی گران قیمت خود شهرت زیادی دارد.

عملیات ساخت لاکچری ترین هتل جهان در چین تقریبا در حال اتمام است. این هتل در نزدیکی نوار کوتای (Cotai Strip) شهر ساخته شده است. بدون شک تمام افرادی که از کنار این نوار رد شوند، مات و مبهوت این هتل خواهند شد. نمای خارجی بی نظیر این هتل شبیه یک لباس شاهانه قرمز رنگ است که دور هسته ای کریستالی پیچیده شده و یک الماس 20 متری در بالای آن قرار گرفته است. لاکچری ترین هتل جهان توسط یکی از معروف ترین معماران جهان به نام پیتر مارینو (Peter Marino) طراحی شده است. این معمار قبلا هم ساختمان مشهوری را برای برندهایی همچون شانل و دیور طراحی نموده است.

هنوز تاریخ دقیقی برای افتتاح هتل 13 یا همان لاکچری ترین هتل جهان اعلام نشده است. اما تمامی گذارشات غیر رسمی نشان می دهند که این هتل اواخر سال 2018 میلادی درهای خود را به روی میهمانان ثروتمند خود باز می نماید.

منبع: theculturetrip.com

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: الی گشت
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20727

به "اولین تصاویر منتشر شده از گران قیمت ترین و لاکچری ترین هتل دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر منتشر شده از گران قیمت ترین و لاکچری ترین هتل دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید