بازتاب درخشش تیرانداز ایرانی در سایت دنیای دانشجویان دنیا

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، درخشش نجمه خدمتی تیرانداز تیم دانشجویان ایران در بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان دنیا که در شهر گوانجو کره جنوبی برگزار گردید، در سایت دنیای استادیوم دانشجویان هم بازتاب داشته است و این سایت در گزارشی مختصر به معرفی و بیان مسائل خدمتی در تیراندازی پرداخته است.

بازتاب درخشش تیرانداز ایرانی در سایت دنیای دانشجویان دنیا

در گزارش سایت بین المللی ورزش های دانشگاهی (فیزو) آمده است: بی تفاوت نسبت به آنچه مردم می گفتند و مسائل زیادی که با آن روبرو بود، جنگیدن و تحقق رویاهایش آن چیزی است که نجمه خدمتی را مشهور کرد؛ این دختر 19 ساله ایرانی که همه را با توانایی های شگفت انگیز ذاتی خود و همچنین نمایش های عالی اش، در جریان مسابقات یونیورسیاد قانع کرد.

در ادامه این گزارش به مسائل خدمتی در تیراندازی از زمان آغاز فعالیتش اشاره شده و به نقل از این تیرانداز، آمده است: زمانی که من کارم را در تیراندازی آغاز کردم، بسیاری از بستگان و نزدیکان با تصمیمم مخالف بودند و می گفتند تیراندازی یک ورزش زنانه نیست؛ با این حال پدر و مادرم کاملاً از من حمایت کردند و آنها بودند که پای تصمیم من برای تیراندازی ایستادند.

سایت فیزو در ادامه گزارش خود نوشته است: خدمتی که برنده مدال طلای مسابقات آسیایی هم است، در بیرجند، شهر کوچکی در ایران متولد شد که امکانات زیادی برای ورزش و تیراندازی ندارد. هر چند این استعداد جوان ایرانی توانست با همین امکانات برای کشور ایران در مسابقات دانشجویان دنیا چند مدال مختلف به دست بیاورد.

در سرانجام این گزارش هم گفتگوی کوتاه امیرحسین صولت درباره نجمه خدمتی ذکر شده و آمده است: با وجود کم بودن امکانات و نداشتن فشنگ کافی، نجمه توانست به مدال طلای مسابقات دانشجویان برسد که این باعث افتخار ماست.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17781

به "بازتاب درخشش تیرانداز ایرانی در سایت دنیای دانشجویان دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب درخشش تیرانداز ایرانی در سایت دنیای دانشجویان دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید