تدبیر گل محمدی برای نجات پرسپولیس از ناکامی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم پرسپولیس برای آنکه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا ناکام نشود برنامه ریزی لازم را برای کسب موفقیت در این رقابت ها انجام داد.

تدبیر گل محمدی برای نجات پرسپولیس از ناکامی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، یحیی گل محمدی با قبول شکست در دربی و شائبه هایی پیوستن به سپاهان تا حدود زیادی موفقیتش در لیگ برتر را در معرض خطر دید. سرمربی پرسپولیس در واکنش به ناکامی در دربی و احتمال حضورش در سپاهان پاسخ های متفاوتی داد تا حدودی سنگینی این دو اتفاق از روی شانه هایش برداشته گردد.

سرمربی پرسپولیس بحث حضور در سپاهان را شایعه ای برای بر هم ریختن نظم تیمش پیش از دربی دانست و درباره شکست مقابل استقلال هم از مسائل اقتصادی، فرصت اندک در فصل جابجایی و کوشش بعضی افراد خودی که پرسپولیس را از دشمن بیرونی بی احتیاج می نمایند، سخن گفت.

گل محمدی که ابراز امیدواری نموده بود در لیگ قهرمانان آسیا شاگردانش به موفقیت دست یابند، برای آنکه در جابجایی اسکلت اصلی تیمش حفظ گردد و نسبت به جذب بازیکنان مورد احتیاج تیم اقدام گردد تا اواسط این هفته به باشگاه پرسپولیس فرصت داده تا بازیکنانی جذب شوند که قدرت تیم برای مصاف با حریفان آسیایی افزایش یابد.

پرسپولیس در دو بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا 5 امتیاز از دست داد تا در انتهای جدول گروه C قرار بگیرد. سرخ پوشان در ادامه باید چهار ملاقات برگزار نمایند که دو بازی با التعاون عربستان، یک بازی با الدحیل و شارجه امارات انجام دهد. در حال حاضر التعاون 6 امتیاز دارد، الدحیل 3 امتیاز اندوخت و شارجه هم امتیاز با پرسپولیس یک امتیاز دارد. بازی های بسیار سختی در انتظار قهرمان لیگ برتر ایران است و این موضوع باعث شده تا گل محمدی درخواست جدی برای حفظ بازیکنان شاخص و اصلی تیم را به همراه جذب چند مهره کلیدی داشته باشد.

گل محمدی اعلام نموده توافقی با سپاهان نداشته و تمام تمرکزش روی موفقیت تیمش در لیگ قهرمانان آسیاست. او که از عملکرد باشگاه در جابجایی رضایت ندارد، نمی خواهد با حذف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شاهد افزایش منتقدانش باشد. شکست در دربی به اندازه کافی ملامت بعضی پیشکسوتان و تعداد زیادی از طرفداران را به همراه داشت و سرمربی سرخ پوشان چاره را در این دیده که مسئولان باشگاه را در تنگنا قرار دهد تا آن ها نسبت به تمدید قرارداد استخوان بندی تیم و جذب بازیکنان توانمند مورد احتیاج تیم اقدام نمایند.

در روهای آینده معین خواهد شد که گل محمدی توانایی آن را خواهد داشت که مدیران باشگاه را با خود همسو کند یا اینکه اتفاقات دیگری رخ می دهد. وداع با لیگ قهرمانان آسیا خواسته طرفداران و پیشکسوتان پرسپولیس نیست و اگر خواسته های جابجاییی گل محمدی اجرایی نگردد هم او بهانه لازم برای ناکامی احتاقتصادی در لیگ قهرمانان را خواهد داشت.

4048/

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 59906

به "تدبیر گل محمدی برای نجات پرسپولیس از ناکامی لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدبیر گل محمدی برای نجات پرسپولیس از ناکامی لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید