تماس های تلفنی ترامپ، مقامات کاخ سفید را نگران نموده است

به گزارش مهسان بلاگ، به گفته مقامات کاخ سفید، اظهاراتی که ترامپ در تماس های تلفنی اش با رهبران دنیا بیان می نماید، نگرانی دستیاران او را به دنبال داشته است.

تماس های تلفنی ترامپ، مقامات کاخ سفید را نگران نموده است

به گزارش خبرنگاران، رفتار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در تماس های تلفنی اش با رهبران دنیا به دنبال جنجال ها بر سر گفتگوی تلفنی اش با زلنسکی و درخواست از او برای انجام تحقیقات درباره جو بایدن، زیر ذره بین قرار گرفته است.

طبق گزارش روزنامه واشنگتن پست، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در تماسی تلفنی با مقامات سعودی، متعهد شد که به پیوستن این کشور به گروه هفت یاری کند.

همچنین گزارش شده است که او با دادن وعده ارسال یک هواپیمای حمل و نقل نظامی هرکولس طی 24 ساعت به پرو در تماس تلفنی دیگری با رییس جمهور این کشور، دستیارانش را گیج کرد.

یک مقام سابق کاخ سفید که خواسته نامش فاش نشود، به روزنامه واشنگتن پست گفت: مقامات ارشد دولت ترامپ پیوسته از مشاهده چیزهایی که در این گفتگوهای تلفنی اتفاق می افتد، واقعا وحشت زده می شوند؛ تماس های تلفنی شرم آور، اشتباهات بزرگ او، چندین ماه کار که با یک توییت بدون فکر او از بین می روند.

در این گزارش همچنین به جزییات دو تماس تلفنی میان ترامپ و ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه اشاره شده که نشان می دهد ترامپ طی یکی از نخستین تماس هایش با پوتین،او به گرمی تحسین می نماید و در تماس دیگری از او درباره ایجاد روابط با رهبر کره شاقتصادی درخواست هدایت می نماید.

چندی پیش گزارش شد که دونالد ترامپ در تماس تلفنی که اواخر ماه ژوئیه با همتای اوکراینی خود داشته، از این رئیس جمهوری درخواست نموده که درباره احتمال فساد جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2020 و پسرش تحقیقاتی انجام دهد. این مساله که جنجال های بسیاری را به دنبال داشت، اکنون هدف تحقیقات استیضاح ترامپ قرار گرفته است.

مایک پامپئو، وزیر امور خارچه ترامپ اما در راستا سفر خود به یونان به خبرنگاران گفت: رییس جمهور حق دارد چنین گفتگوهایی داشته باشد!

وی اضافه کرد، اقدامات خارجی دولت برای مقابله با فساد، حصول اطمینان از استفاده مناسب از یاری های اقتصادی و حفظ دموکراسی آمریکایی، منطقی، مسئولانه و لازم بوده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20316

به "تماس های تلفنی ترامپ، مقامات کاخ سفید را نگران نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس های تلفنی ترامپ، مقامات کاخ سفید را نگران نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید