واکنش وزارت کشور به خبرهای غیررسمی تجمع و آتش زدن چند پمپ بنزین

به گزارش مهسان بلاگ، یک مقام مطلع در وزارت کشور با تکذیب بعضی اخبار غیررسمی در خصوص بروز تجمع یا آتش زدن چند پمپ بنزین در بعضی شهرها تأکید کرد که از زمان اعلام خبر سهمیه بندی جدید بنزین تاکنون، هیچ موردی از این دست گزارش نشده است.

واکنش وزارت کشور به خبرهای غیررسمی تجمع و آتش زدن چند پمپ بنزین

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، طبق آنالیز های اجرا شده و اخذ اخبار دقیق از تمام استانداری ها، تاکنون موردی مبنی بر بروز آشوب، تجمع، درگیری و آتش زدن پمپ بنزین ها در هیچ نقظه ای از کشور گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آتش زدن صندلی های سوخت در استان های اصفهان، آذربایجان شرقی، خوزستان و دیگر مناطق کشور صحت ندارد و این اخبار توسط بعضی اکانت های خارجی در حال انتشار در توئیتر و فضای مجازی است و انتشار این اخبار با هدف تحریک مردم و به آشوب کشاندن فضای کشور است.

ساعت 00:00 آدینه 24 آبان، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از اعمال سهمیه بندی بنزین و قیمت جدید سوخت در سراسر کشور اطلاع داد. بعد از انتشار این خبر، بعضی حساب های کاربری در توئیتر و دیگر شبکه های اجتماعی از بروز تجمع در بعضی شهرها و به آتش کشیدن چند پمپ بنزین اطلاع دادند اما آنالیز ها تا این لحظه نشان می دهد که فیلم ها و عکس های منتشرشده در این زمینه، قدیمی است و مربوط به ساعات اخیر نیست.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26874

به "واکنش وزارت کشور به خبرهای غیررسمی تجمع و آتش زدن چند پمپ بنزین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزارت کشور به خبرهای غیررسمی تجمع و آتش زدن چند پمپ بنزین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید