کارشناسی داوری دیدار شهر خودرو و پرسپولیس

به گزارش مهسان بلاگ، حیدر سلیمانی اعتقاد دارد که داور دیدار تیم های شهر خودرو و پرسپولیس با وجود دو اشتباه، قضاوت خوبی داشته است.

کارشناسی داوری دیدار شهر خودرو و پرسپولیس

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در گفت وگو با خبرنگاران، درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار تیم های شهر خودرو و پرسپولیس که با پیروزی یک بر صفر شهر خودرو به انتها رسید، گفت: حیدری قضاوت خوبی داشت و حضورش در زمین کمتر حس می شد، رفتارش مدیرانه بود و بازیکنان را به آرامش دعوت می کرد.

او ادامه داد: در دقیقه 13 مهاجم پرسپولیس شوتی زد که در محوطه جریمه به دست بازیکن شهر خودرو خورد. اما چون به اصطلاح فوتبالی دست او کاملا بسته و فضایی اشغال ننموده بود پس پنالتی نبود.

حیدری افزود: در دقیقه 21 خطای فرشاد فرجی روی مهدی ترابی باعث شد او به درستی کارت زرد اول را بگیرد چون از پرسپولیس سلب موقعیت نموده بود. همچنین در دقیقه 36 سیامک نعمتی به خاطر خطایی مشابه کارت زرد گرفت که تصمیم داور این جا هم درست بود. اما در دقیقه 64 فرجی باز هم روی ترابی خطا کرد و جلوی موقعیت خطرناک پرسپولیس را گرفت و به همین دلیل او باید کارت زرد دوم را دریافت می کرد و از بازی اخراج می شد اما حیدری به او کارتی نداد.

این کارشناس داوری در انتها اظهار داشت: در دقیقه 78 هم مدافع شهر خودرو با تکل توپ را به کرنر فرستاد. حیدری ابتدا کرنر اظهار داشت اما بعد از اعتراض بازیکنان و نیمکت نشینان شهر خودرو و همچنین مشورت با یاری داور رای خود را عوض و ضربه دروازه اظهار داشت که این تصمیم او اشتباه بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19906

به "کارشناسی داوری دیدار شهر خودرو و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسی داوری دیدار شهر خودرو و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید