گزارش پلیس درباره بازداشت سامان

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس پلیس اماکن پایتخت در مورد بازداشت سامان، که به خواننده لس انجلسی معروف است، توضیحاتی ارائه کرد

گزارش پلیس درباره بازداشت سامان

خبرنگاران- حمیدرضا بوجاریان: یکی از خواننده های لس آنجلسی که به تازگی وارد کشور شده و در یکی از سفره خانه های شمال تهران اقدام به برگزاری کنسرت غیرمجاز نموده بود از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد.

سرهنگ سرهنگ نادر مرادی رییس پلیس اماکن پایتخت در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبرهای مبنی بر اجرای موسیقی غیر مجاز به صورت زنده در سفره خانه ای واقع در خیابان ملاصدرا موضوع در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی نهاده شد.

وی با اشاره به هماهنگی اجرا شده با مراجع قضایی برای پیگیری موضوع اضافه نمود: با حضور ماموران در محل تعیین شد که در این سفره خانه یکی از خواننده های لس آنجلسی به نام سامان که به تازگی وارد کشور شده است اجرای موسیقی زنده داشته است.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه هنگام ورود ماموران؛ خواننده لس انجلسی در محل حضور داشت اضافه نمود: ماموران سامان و مالک سفره خانه را بازداشت و محل اجرای کنسرت غیرمجاز را پلمپ کردند.

به گفته این مقام انتظامی، سامان با قرار بازداشت موقت برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت اخلاقی است.

  • سامان کیست؟

امیر ارژنگ کاظمی با نام هنری سامان 52 سال سن دارد. او جزو خوانندگان ایرانی غربت نشین بود که بعد از حبیب محبیان دومین خواننده ای است که طی سالهای اخیر به ایران مهاجرت کرد و به دنبال مجوز انتشار آلبوم است. سامان در خصوص دلایل حضورش در ایران گفته است یک ایرانی وطن پرست است و دوست دارد در وطن خودش به فعالیت بپردازد. نه اهل کار سیاسی هستم نه مسائل دیگر.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33512

به "گزارش پلیس درباره بازداشت سامان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش پلیس درباره بازداشت سامان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید